Effectieve telefonische communicatie

"Een training die echt binnenkomt en waar we wat aan hebben" 
  Van den Dool Engineering  


Voor wie?
Voor iedereen die op een correcte manier de telefoon als communicatiemiddel moet gebruiken en alles uit de gesprekken met klanten en/of prospects wil halen. 

Iedere klant heeft zijn eigen verwachting en haalt zijn eigen voordeel uit uw organisatie, product of dienst. Het is voor u van groot belang hier efficiënt op in te spelen. U leert in deze tweedaagse training effectief te communiceren met uw klanten, relaties en prospects. Alle facetten van de telefonische communicatie komen aan bod. U leert uw gesprek te structureren door middel van de juiste vraag- en luistertechnieken. U wordt begeleid bij het maken van scripts, afgestemd op het doel van uw gesprekken. Tevens leert u wat goed stemgebruik is.

Welk doel?
Deze effectiviteitstraining heeft als doel u op een hoger communicatief niveau te brengen en u bewust te maken van de kracht van het woord, waarbij u leert inspelen op de behoeften van uw klanten. Zo bereikt u uw eigen doel!
De opbouw van het programma
De kracht van een positieve instelling - Stemgebruik - Effectiever communiceren - Bespreken van de opdracht - Adequaat inspelen op verschillende persoonlijkheden - Tegenwerpingen ombuigen - De juiste vraagtechnieken - Klachtenbehandeling - Overtuigend communiceren en argumenteren - Relatiebeheer - Opbouw van een script - Rollenspelen

Gerelateerde trainingen                   
Klantgericht telefoneren                          
Receptionisten/Telefonisten
Verkooptechniek binnendienst

  © Telemarkt Trainingen