Locatie, data en tarieven Trainingslocatie:Essebaan 73, 2908 LJ Capelle aan den IJssel. Informatie Wilt u meer weten over de mogelijkheden, neem dan contact op via010-2582424 of info@telemarkt.nl
Receptionisten / Telefonisten
"Goede aansluitende opleiding aan de functie" Carla van der Leij-Verburg, United Softdrink B.V.
Voor wie? Uw receptioniste/telefoniste is de eerste indruk die
relaties, klanten en prospects van uw organisatie krijgen, zowel aan de
balie als aan de telefoon. Zij dienen als gastvrouw of -heer de kwaliteit van dat eerste contact te bewaken en optimaliseren.
De eendaagse training geeft uw receptioniste/telefoniste alle kennis om efficiënt te kunnen
doorverbinden en om de juiste vraag- en luistertechnieken te gebruiken.
Hierdoor verbetert u
de klantgerichtheid en telefonische bereikbaarheid. Verder komen alle facetten van het receptiewerk aan de orde. Welk doel? Deze praktijkgerichte training heeft als doel uw receptioniste/telefoniste, als visitekaartje van uw organisatie,
bewust te maken van de belangrijke taak die hij/zij heeft bij het verzorgen
van zowel de externe als interne contacten. De opbouw van het programma De kracht van een positieve instelling
- Efficiënte communicatie
- Oren worden ogen aan de telefoon
- Klanttypologieën herkennen
- Verbeteren van de telefonische bereikbaarheid
- De juiste vraagstelling
- Werken aan de balie
- Correct doorverbinden
- Representativiteit
- Rollenspelen Gerelateerde trainingen Klantgericht telefoneren