Receptionisten / Telefonisten

"Goede aansluitende opleiding aan de functie"
Carla van der Leij-Verburg, United Softdrink B.V.

Voor wie?
Uw receptioniste/telefoniste is de eerste indruk die relaties, klanten en prospects van uw organisatie krijgen, zowel aan de balie als aan de telefoon. Zij dienen als gastvrouw of -heer de kwaliteit van dat eerste contact te bewaken en optimaliseren. 


De eendaagse training geeft uw receptioniste/telefoniste alle kennis om efficiënt te kunnen doorverbinden en om de juiste vraag- en luistertechnieken te gebruiken. Hierdoor verbetert u de klantgerichtheid en telefonische bereikbaarheid. Verder komen alle facetten van het receptiewerk aan de orde.

Welk doel?
Deze praktijkgerichte training heeft als doel uw receptioniste/telefoniste, als visitekaartje van uw organisatie, bewust te maken van de belangrijke taak die hij/zij heeft bij het verzorgen van zowel de externe als interne contacten.

De opbouw van het programma
De kracht van een positieve instelling - Efficiënte communicatie - Oren worden ogen aan de telefoon - Klanttypologieën herkennen - Verbeteren van de telefonische bereikbaarheid - De juiste vraagstelling - Werken aan de balie - Correct doorverbinden - Representativiteit - Rollenspelen 

Gerelateerde trainingen
Klantgericht telefoneren
  © Telemarkt Trainingen