Afspraken met kwaliteit!
Voor wie?
Voor de binnendienstmedewerker die afspraken maakt voor anderen,
of voor de buitendienstmedewerker die zijn eigen agenda beheert.
Kortom, voor iedereen die goede afspraken moet maken met nieuwe en
bestaande klanten.
Tijdens deze eendaagse training leert u dat een goede voorbereiding en
het effectief structureren van het gesprek voorwaarden zijn om
kwaliteitsafspraken te maken met de juiste persoon. U leert in te spelen
op de behoeften van de klant en de kwaliteit van de afspraken te
bewaken.
Welk doel?
Deze praktijkgerichte training is erop gericht u te leren om door efficiënt en
doelgericht te communiceren aan de telefoon meer afspraken te maken.
Afspraken met kwaliteit!
De opbouw van het programma
Positiviteit
- Structuur van het gesprek
- Soorten afspraken
- Tegenwerpingen ombuigen
- Effectief communiceren
- Klanttypologieën herkennen
- Voorbereiding van het telefoongesprek
- Werken met een script
- Gesprekstechnieken
- Rollenspelen
Gerelateerde trainingen Vervolgtrainingen