Telefonisch afspraken maken

Afspraken met kwaliteit!                                                 

Voor wie?
Voor de binnendienstmedewerker die afspraken maakt voor anderen, of voor de buitendienstmedewerker die zijn eigen agenda beheert. Kortom, voor iedereen die goede afspraken moet maken met nieuwe en bestaande klanten.

Tijdens deze eendaagse training leert u dat een goede voorbereiding en het effectief structureren van het gesprek voorwaarden zijn om kwaliteitsafspraken te maken met de juiste persoon. U leert in te spelen op de behoeften van de klant en de kwaliteit van de afspraken te bewaken.

Welk doel?
Deze praktijkgerichte training is erop gericht u te leren om door efficiënt en doelgericht te communiceren aan de telefoon meer afspraken te maken. Afspraken met kwaliteit!

De opbouw van het programma

Positiviteit - Structuur van het gesprek - Soorten afspraken - Tegenwerpingen ombuigen - Effectief communiceren - Klanttypologieën herkennen - Voorbereiding van het telefoongesprek - Werken met een script - Gesprekstechnieken - Rollenspelen

Gerelateerde trainingen                          Vervolgtrainingen 

Telefonische verkoop                                    Verkooptechniek binnendienst  

                                                                           Verkooptechniek buitendienst I
 

  © Telemarkt Trainingen