Bij nee begint de verkoop!
Voor wie?
Als telefonisch verkoper moet u het verkoopgesprek goed
beheersen. Dit vereist commercieel inzicht, planmatig denken en
affiniteit met de wensen van uw klanten en prospects.
Deze tweedaagse training is omzetgericht. U leert hoe u door een
efficiënte en overtuigende benadering van uw klant meer orders kunt
genereren uit uw telefonische verkoop. Centraal staat het verkoopgericht
denken en communiceren en het succesvol ombuigen van koopweerstanden.
Welk doel?
Deze praktijkgerichte training is erop gericht u te leren om door een effectieve
telefonische benadering van potentiële en bestaande relaties uw doel te
bereiken, namelijk meer omzet. Bij nee begint de verkoop!
De opbouw van het programma
De kracht van een positieve instelling
- Opbouw van een script
- Doelgerichte communicatie
- Afspraken maken
- Verkoopgericht denken en communiceren
- Directe verkoop
- Klantentypen herkennen
- Offertes nabellen
- Vraagtechnieken
- Tegenwerpingen ombuigen
- Opbouw van een verkoopgesprek
- Afsluittechnieken
- Bespreken van de opdracht
- Rollenspelen
Gerelateerde trainingen
Verkooptechniek binnendienst