Verkopen in de detailhandel

Vriendelijk en toch actief verkopen!                                

Voor wie?
Als verkoper is het belangrijk om de klant in uw winkel vriendelijk en alert te benaderen. U moet klantgericht en actief inspelen op de behoeften van uw klant.

Deze tweedaagse training is verkoop- en servicegericht. Alle aspecten met betrekking tot verkoop en communicatie komen aan bod.

Welk doel?
Deze training geeft u inzicht in uw klanten en leert u effectief met uw klanten te communiceren, door in te spelen op hun behoeften en hen positief te beïnvloeden. Zo behaalt u meer omzet!

De opbouw van het programma
De ideale detailhandelverkoper - Servicegerichtheid - Typologie en klantgedrag - Gesprekstechnieken - Het inspelen op verbale en non-verbale signalen - Aandacht verwerven en vasthouden - Productpresentatie - Communicatieve vaardigheden - Inventariseren van koopbezwaren - Spreek- en luistervaardigheden - Afsluittechnieken - Rollenspelen 

Gerelateerde trainingen
Verkooptechniek buitendienst I
Telefonische verkoop        

  © Telemarkt Trainingen