"Pleuni heeft voor het plannings- en serviceteam van Calibris een training op maat gemaakt en gegeven. De training is niet alleen effectief, maar ook bijzonder door de positieve en hartelijke benadering van Pleuni van der Graaff"
Jet Boer, Calibris
Ik kan me de training nog onwijs goed herinneren. Het gaf veel energie en inzicht om mee aan de gang te gaan!
Stefanie Verhoeven
Voor wie?
U communiceert regelmatig met uw klanten aan de telefoon. U moet
snel en adequaat kunnen inspelen op de wensen van uw klant, achterhalen
wat hij of zij van u verwacht en hoe u hieraan tegemoet kunt komen.
Deze eendaagse training geeft u inzicht in uw klanten en in de manier waarop u efficiënter kunt communiceren aan de telefoon.
Welk doel?
Deze praktijkgerichte intensieve training is erop gericht het begrip klantgerichtheid te vertalen
naar uw dagelijkse praktijk. Tevreden klanten zijn de sleutel tot
succes!
De opbouw van het programma
De kracht van een positieve instelling
- De juiste vraagtechnieken
- Klantentypologieën herkennen
- Gesprekstechnieken aan de telefoon
- Wat is klantgerichtheid?
- Klachten zijn kansen!
- Rollenspelen
Gerelateerde trainingen