Haal meer rendement uit uw presentatie!
Voor wie?
Deze eendaagse training is bedoeld voor standbemanning die
regelmatig op beurzen en tentoonstellingen werkt en voor
showroom-medewerkers. Het is voor u van groot belang dat u kopers van
kijkers kunt onderscheiden.
U leert alert, vriendelijk en actief uw bezoekers te benaderen. Met name
door inzichten uit de praktische psychologie krijgt u inzicht in
koopmotieven en behoeften van bezoekers. Het verkoopgesprek komt
uitgebreid aan bod. U leert demonstreren en rondleiden, gesprekken
leiden, kenmerken van producten
klantgericht vertalen en u krijgt adviezen voor het werken met
verkoopondersteunende middelen. In deze training wordt tevens aandacht
besteed aan organisatie, werkverdeling, administratie en nazorg.
Welk doel?
Deze praktijkgerichte training heeft als doel het leren onderscheiden van kopers en
kijkers, afstemmen van gedrag en activiteiten op de bezoekers en hen
vriendelijk en actief te benaderen. Uw presentatie heeft na deze
training nog meer succes!
De opbouw van het programma
Praktische psychologie
- Wat is het doel van uw bezoekers
- Organisatie
- Oriëntatie of kopen (nu of later)
- Taakverdeling
- Wat is uw doel: direct verkopen of adviseren
- Verantwoording en bevoegdheid
- Welke drempels zijn er voor uw bezoekers
- Hoe verloopt de nazorg?
- Structurering verkoopgesprek
- Rapportage
- Presentatie
Gerelateerde trainingen
Beter presenteren