Haal meer rendement uit uw functie!
Voor wie?
Als binnendienstmedewerker moet u actief en alert zijn aan de
telefoon. U ondersteunt de buitendienst en uw verkoopgesprek, waarin u
uiteraard wilt scoren, staat centraal. U moet weten wie uw klanten zijn
en met hen mee kunnen denken.
Deze intensieve driedaagse training is verkoopgericht. Door een goede en
overtuigende benadering van uw klanten en prospects bereikt u het doel
dat u wilt bereiken, namelijk meer omzet!
Tijdens de eerste twee dagen van de training wordt cursusmateriaal
uitgereikt en behandeld door middel van praktijkcases en rollenspelen.
Met
huiswerkopdrachten voor de praktijk, wordt de training (een maand later)
afgerond.
Welk doel?
Deze praktijkgerichte training heeft als doel u inzicht te geven in uw klanten en hoe u
effectiever met uw klanten kunt communiceren, door u in te leven in hun
behoeften en hen positief te beïnvloeden.
De opbouw van het programma
De kracht van een positieve instelling - Het commerciële gesprek aan de telefoon - Omgaan met klanten
- Gespreksstrategie
- Inspelen op behoeften
- Hoe ervaren klanten u?
- Telefonisch afspraken maken
- Initiatief behouden in gesprekken
- Luistervaardigheden
- Het nazorgtraject
Gerelateerde trainingen
Telefonische verkoop