"Bedankt voor de toptraining. Hier kan ik in de praktijk zeker veel mee! Ik heb direct resultaat." Emilio ten Brink, Stappert NL.
Voor wie?
Als commerciële buitendienstmedewerker moet u alle fasen van het
verkoopgesprek goed beheersen. Om u met meer effect te laten
communiceren, is er de driedaagse training
Verkooptechniek Buitendienst.
De training wordt aan uw markt- en werksituatie aangepast.
Tijdens de eerste twee dagen van de training wordt cursusmateriaal
uitgereikt en behandeld door middel van praktijkcases en rollenspelen.
Met huiswerkopdrachten voor de praktijk, wordt de training (een maand
later) afgerond.
Welk doel?
Deze praktijkgerichte training geeft u inzicht in uw klanten en leert u effectiever met
uw klanten te communiceren, door in te spelen op hun behoeften en hen
positief te beïnvloeden. Zo behaalt u meer omzet!
De opbouw van het programma
Instelling verkoper
- Aandacht en interesse
- Communicatie
- Overtuigen
- Productkennis
- Koopweerstanden ombuigen
- Argumentatieplan
- Afsluittechnieken
- Luisteren tussen de regels door
- Rapportage
- Onderhandelen met succes
- Telefoongebruik door de verkoper
- Structurering verkoopgesprek
- Praktische psychologie
- Vraagtechnieken
- Zelfbewust optreden
Vervolgtrainingen
Verkooptechniek buitendienst II