Ons motto is 'Verkopen is mensenwerk'. Verkopers en niet-verkopers leren bij ons meer of betere opdrachten en nieuwe klanten binnen te halen. En hoe koester je als organisatie de bestaande klanten? Dat is nog belangrijker dan jagen op nieuwe klanten als de bestaande klanten via de openstaande achterdeur weglopen! Wij verzorgen vele workshops, presentaties, trainingen en lezingen.
Wij zien meer in de behoeftegerichte aanpak om beter te verkopen, dan om tijdens een training allerlei intelligente en theoretische modellen de revue te laten passeren. Onze trainingen kenmerken zich door 25% theorie en 75% ervaren en oefenen. Wat heb je aan tips als je deze niet hebt toegepast? Doordat de training gebaseerd zijn op de leerwensen van de deelnemers wordt voorkomen dat het een oneman-show wordt.
Onze feedback of die van de trainingsacteur kan confronterend zijn, vooral als de werkvorm ‘Jan Klaassen’ wordt gebruikt. Confronterend betekent in dit geval: heel leerzaam en toepasbaar zodat de deelnemers beter of meer gaan verkopen. Als wij Mystery Guests inzetten, dan wordt heel goed duidelijk in hoeverre de deelnemers het geleerde in de praktijk toepassen.